לאן כדאי לטוס בקיץ עם ילדים: 5 יעדים זולים לחופשה משפחתית 您所在的位置:网站首页 רעיון אדיר ופשוט פרקטיקה בהתגלמותה קצת סדר לאן כדאי לטוס בקיץ עם ילדים: 5 יעדים זולים לחופשה משפחתית

לאן כדאי לטוס בקיץ עם ילדים: 5 יעדים זולים לחופשה משפחתית

2024-07-09 23:42| 来源: 网络整理| 查看: 265

זקופנה – בירת הקיץ של פולין

זקופנה נמצאת בחלקה הדרומי של פולין וקרובה לגבול עם סלובקיה. היא שוכנת בעמק, הנמצא למרגלותיהם של הרי הטטרה, ההרים הגבוהים ביותר בפולין. בזקופנה מתקיימים מדי שנה פעילויות חורף רבות, כמו סקי וספורט חורף ובקיץ היא נקודת יציאה מעולה למגוון מסלולי טיול המתאים לכל המשפחה. בלב זקופנה מדרחוב שוקק חיים עם אומני רחוב, מגוון חנויות ודוכנים, בקצה המדרחוב פארק שעשועים לילדים.

איך מגיעים? יש טיסות מתל אביב לקרקוב של מספר חברות תעופה, בינהן חברות הלואקוסט ריינאייר ווויזאייר שמציעות טיסות במחירים זולים. מקרקוב ניתן להשכיר רכב ולנסוע לזקופנה (משך הנסיעה כשעתיים), או לנסוע בתחבורה ציבורית.

מלונות למשפחות בזקופנה

מלון רדיסון בלו (Radisson Blu Hotel & Residences) ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מהרחוב הראשי של העיר. מלון בדירוג 5 כוכבים כולל מסעדה, חניה פרטית, מרכז כושר ובר. במלון חדרים משפחתיים המתאים לעד 3 מבוגרים וילד. בנוסף המלון מציע שירותים כמו מחסן ציוד סקי, שירות קונסיירז', דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, שירות חדרים וארגון סיורים.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון אקווריון (Hotel Aquarion Family & Friends) ממוקם במרחק צעדים ספורים מפארק המים של זקופאנה, ומציע אירוח בדירוג 4 כוכבים. במלון חדרים היפואלרגניים, מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם, בר, שירות חדרים, מועדון לילדים, חמאם, בידור בשעות הערב ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

לחצו כאן לפרטים והזמנות

מלון למשפחות בזקופנה



【本文地址】

公司简介

联系我们

今日新闻

    推荐新闻

    专题文章
      CopyRight 2018-2019 实验室设备网 版权所有